|
|
Pokaz pt. Świat musicali
przygotowany przez Szkolne Koło Misyjne wraz ze Szkolnym Kołem Wolontariatu, czyli...
... kolejna już forma akcji charytatywnej przeprowadzona przez nasze SKM i SKW.
5 czerwca 2019 r.
fot. Archiwum Szkoły (aut. Krzysztof Felsmann)
operator kamery: Aleksy Marek
tekst: Julia Frycz
|
|
|
|
|
Co to jest szczęście? Innych uczynić szczęśliwymi. Co to jest radość? Innym sprawić radość.
(Wilhelm Keppler, teolog, 6 biskup Rottenburga)
W środę, 5 czerwca, Szkolne Koło Misyjne wraz ze Szkolnym Kołem Wolontariatu Katolickiej Szkoły Podstawowej w Trzciance zaprosiło całą społeczność szkolną i mieszkańców Trzcianki na pokaz
pt. Świat musicali. Była to kolejna już forma akcji charytatywnej przeprowadzona przez nasze SKM i SKW.
To niecodzienne wydarzenie było pierwszym takim w historii naszej szkoły! W auli sąsiedniego Zespołu Szkół Technicznych na scenie stanęło 18 uczniów z klas III, VI i VIII. Przez kilka miesięcy
przygotowywali oni występ składający się z siedmiu musicali i przenieśli widzów w odległe zakątki wybranych scenerii, przedstawiając fragmenty z zaproponowanych sztuk i posługując się środkami wyrazu
złożonymi z partii mówionych, śpiewanych i tanecznych. W doskonałej formie połączyli teatr, muzykę, piosenki, dialogi i taniec. Dostarczyli zgromadzonym widzom ogromny ładunek emocjonalny w postaci humoru,
miłości i gniewu. Widownia miała okazję zobaczyć:
- Be Our Guest (Następcy),
- Na schodach pałacu (Tajemnice lasu),
- Alexander Hamilton(Hamilton),
- Summer nights (Grease),
- More than survive (“Be more chill),
- Ulepimy dziś bałwana ( “Kraina lodu),
- Dancing Queen (Mamma Mia).
W pokazie musicali wzięli udział wyszczególnieni uczniowie z następujących klas:
- z klasy III: Miłosz Król,
- z klasy VI: Matylda Zieńko, Nina Król, Maja Paszkiel, Andrzej Zakrzewski, Zuzanna Soboń i Martyna Koniuszy,
- z klasy VIII: Julia Frycz, Wiktoria Henyk, Weronika Kajkowska, Lidia Wojciechowska, Julia Dziamska, Julia Dudra, Oliwia Patyniak, Franciszek Frycz, Kacper Malicki, Michał Zakrzewski i Eryk Cyrulik.
|
|
|